sobota, 6 kwietnia 2013

Okienne dekoracje :D

Długo zastanawiałam się co zrobić z oknem w kuchni, z racji tego, że jest blisko szafek i tak prawie się nie otwiera karnisz całkowicie odpadał, zazdrostki też nie dało się zawiesić, bo mam zamontowany nawiewnik i to niezbyt ładnie razem wyglądało, więc wymyśliłam coś innego :D ...
Do mocowań IKEA KLAMBY przymocowałam drewnianą kantówkę dociętą do odpowiedniego rozmiaru, do kantówki przymocowałam ostry rzep za pomocą zszywacza tapicerskiego, no i całość przymocowałam do okna. W wersji gotowej wygląda to następująco:
Do tego uszyłam dwie firanki, z upolowanych resztek materiałów z IKEI (koszt całkowity obydwu niecałe 15 zł)
A tak wyglądają firanki na oknie (oczywiście do mocowania służy miękki rzep doszyty do górnej krawędzi firanki): 
Zdjęcia nie wyszły za fajne, ale niestety przy obecnej pogodzie ciężko zrobić ładne zdjęcie.

2 komentarze:

  1. Takie dodatki mogą super się prezentować i fajnie ożywić mieszkanie. Możecie też poszukać rolet, żaluzji na https://plissandroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. It arrived in good condition and is exactly as it looks in the picture. Very pretty colors and it as a lot of orange which is what I wanted. 3d flower painting
    Got these for my husbands bedroom!!! I absolutely love them !!! We are putting them up next week !!! oil painting hot air balloon

    OdpowiedzUsuń