poniedziałek, 12 marca 2012

Trochę historii... MT, chusty kółkowe, torby dla mam.

A zaczęło się tak: kupiłam sobie maszynę za całe 100 zł, bo to zawsze w domu do czegoś się przyda :) ...Później uszyłam sobie MT - bo nie miałam funduszy na kupienie i tak to się zaczęło:
Później było kilka uszytych na zamówienie :)i kolejne:
MT cały czas się przekształcały ;) Wersja ostateczna trafiła nawet do testowania na forum www.chusty.info
Wrażenia z testów można poczytać w tym wątku na forum www.chusty.info; po testach powstała cała seria "Łobuziar" - pozdrawiam serdecznie właścicielki :D
Oczywiście w międzyczasie pojawiło się kilka chust kółkowych na własny użytek i znajomych :)
Poza tym udało mi się w jakimś stopniu opanować szycie toreb na "drobiazgi" dla mam (niektórzy twierdzą, że nawet w bardzo dużym stopniu :) )

No i rzecz jasna musiała się pojawić porządna metka/wszywka (projekt własny - produkcja MAGAM )

Wersja wcześniejsza:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz